Evenimentul este organizat anual de liderii rețelei globale a specialiștilor din domeniul comunicării și are ca obiectiv profesionalizarea continuă, lucrul în echipe interculturale și aplicații inovative ale tehnologiei în misiune. Experți de top din domeniul comunicării și mass-media au condus sesiunile plenare, atelierele de lucru și schimburile de experiență atât pentru cei angajați în această misiune cât și pentru membrii laici devotați comunicării profesioniste. GAiN a acordat o atenție deosebită impactului pe care biserica îl are în comunicarea unui mesaj de speranță, încredere și credință într-o lume dominată de media.
Evenimentul a fost structurat într-un mod excepțional, iar față de edițiile anterioare a inclus în a doua parte a zilei, alături de sesiunile organizate în plen, alte două domenii de interes numite de organizatori și „track-uri” alături de domeniul Comunicare și Marketing, prezent și în ediția anterioară: domeniul Conținutul Cross-Media (TV, radio, print, scris, social media), și domeniul Tehnologie și infrastructură (IT, securitate digitală, web, realitate augumentată). Pentru fiecare domeniu au fost organizate o serie de ateliere de lucru, au fost prezentate studii de caz și s-a pus un deosebit accent pe schimbul de experiență. În fiecare atelier au fost organizate sesiuni de formare pe teme stringente de comunicare ale bisericii cum ar fi: securitatea şi protecția datelor, marketingul comun pentru canalele media, noile strategii eficiente de comunicare în situații de criză.
GAiN 2018 Spania a fost organizat de departamentele de comunicare ale celor două structuri organizaționale de la nivelul bisericii: departamentele de comunicare din partea continentală a Bisericii Adventiste Europa de Nord și Europa de Sud-Est condus de Victor Hulbert (director de comunicare Trans-European Division – TED), precum și din Europa de Vest și de Sud condus de Corrado Cozzi (director de Comunicare Inter European Division – EUD). Conform organizatorilor, o contribuție deosebită la reușita evenimentului au avut-o centrele mass-media adventiste „Stimme der Hoffnung“ din Germania și Centrul „Hope Media” din Spania, precum și grupul editorial Adventist Review http://www.adventistreview.org. România a prezentat atât în plen cât și la atelierele de lucru aspecte de strategie și producție inovativă ale celui mai mare Centru Media Adventist din Europa – SperanțaTV, precum și ale redacției Semnele Timpului.
Biserica Adventistă a reușit prin formarea unui cadru profesionist de întâlnire a specialiștilor în comunicare și tehnologii media unul dintre cele mai frumoase evenimente de networking. Pentru următoarea perioadă, în urma evaluării în plen a ediției GAiN 2018 s-a luat decizia continuării proiectelor de conținut.
Detalii privind programul care a avut loc precum și rezultatele GAiN 2018 sunt prezentate în secțiunea de resurse a site-lui oficial http://gain.hopemedia.eu.
[justified_image_grid facebook_id=153653838010224 facebook_album=1919686108073646]
Credit & foto: Nicolae Alexandru (As. Director, Biserica Adventistă de Ziua a Șaptea – Conferința Moldova, Departament Comunicare)
© Logo Grafic: EUD & TED